منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سلام علیکم

ان شا الله به حول قوه الهی و به مدد مولایمان سیدنا علی بن ابی طالب، صاعقه های سنگینی در این سایت بر رئوس وهابیت خواهیم زد

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی


اولا: اگر قرار بر این بود جانشین را مردم انتخاب کنند، رسول خدا باید به آن دستور می دانند و وقتی دستور ندادند یعنی هر گونه انتخاب مورد ذم است.
ثانیا: انتخاب خلیفه و جانشین بعد از ایشان یک مشروعیت قرآنی است؛ همان‌گونه که حضرت موسی از خداوند خواستند هارون را خلیفه و وزیر ایشان قرار دهد.
ثالثا: شما معتقدید پیامبر فرموده است: «اقتدوا بالذین من بعدی ابابکر و عمر»، اگر اقتدا به آن‌ها ما را به صراط مستقیم می رساند پس آن‌ها پیرو سنت رسول خدا (ص) هستند و اگر پیروی از آن‌ها ما را به انحراف و انحطاط می رساند، پس باید در عصمت و کلام رسول خدا شک کرد. لذا وقتی این دستور عمل به شما داده شده است، یعنی اینکه آن دو پیرو کلام رسول خدا هستند. در نتیجه این مناقشات اولیه شما را باطل می کند .
رابعا: جالب اینجاست، شما مسئله جانشینی را امری مهم دانستید. حال آن‌که شما آن‌را مهم می‌دانید و قائل بر این هستید، یک هادی و رهبر نیز باید بر این امر مهم نصب شود. اما رسول خدا نمی‌فهمیدند که این امر مهم است و برای آن شخصی را نصب نکردند و حتی دستور به نحوه انتخاب آن هم ندادند!
خامسا: شما گفتید باید از طریق شورا انتخاب شود، اینکه خلیفه باید از طریق شورا انتخاب شود مشروعیتش را از کجا آورده اید؟ یک مسلمان باید اعمال او بر وضع قرآن و سنت باشد ، برای ما از سنت و قرآن دلیل بیارید که باید این انتخاب از جان شورا باشد. حال آن‌که قرآن می‌فرماید ؛ ما خلیفه و امام را انتخاب می کنیم. مضاف بر این حضرت مهدی آن کسی است که در آخر زمان ظهور می کند و قرار است در دنیا عدل و داد ایجاد کند. پس یک مهدی انتخاب کنید تا دنیا را پر از عدل کند، مردم همه در بدبختی هستند پس چرا به مردم خیانت می کنید شما؟
سادسا: جانشین یک پیغمبر باید برا اساس سنت آن نبی عمل کند، وگرنه نمی‌تواند مدعی شود جانشین رسول خداست، سوال پیش می آید ابوبکر و عمر گفتند «انا ولی رسول الله»، ما جانشینان رسول خدا بودیم، ایا این جانشینان رسول خدا بر سنت رسول الله عمل کردند یا نه؟ اگر بله، چگونه می شود انتخاب مردم شایستگیش بیشتر از خدا و رسولش است و اگر خدا و رسول انتخاب می‌کردند، ممکن بود شخص گمراه شود؟‍! اما این انتخاب مردمی، به گونه ای بوده است که آن‌ها خلاف موضوع و عمل رسول خدا کاری انجام نداده اند و چگونه می‌شود اگر مردم انتخاب کنند آن‌ها بر سنت عمل می کنند، اما اگر رسول خدا انتخاب کند از سنت فاصله می گیرند؟ حال آن‌که انتخاب رسول خدا بر اساس کلام خداست و دوما اگر آن‌ها ولی رسول خدا بودندو بر سنت عمل نکردند، پس بدعت گذارند و طبق نصوص قرآن جهنمی هستند. هم طبق آیه 21 سوره جن و 36 سوره احزاب و همچنین طبق حدیث صحیح «کل بدعته ضلاله و کل ضلاله فی نار» و باید به ما بگوید چرا پیرو جهنمیان هستید؟
سابعا: شما می گوید اگر نبی انتخاب می‌کرد ممکن بود آن شخص بر اساس سنت رسول خدا عمل نکند، حال آن‌که این انتخاب رسول خدا براساس خداست، یعنی خدا هم در گزینشش دچار جرح می شود؟
ثامنا: موسی هم جانشینش را خودش انتخاب کرد و خدا نیز آن‌را نصب کرد. آیا از دیدگاه شما موسی (علیه السلام) هم کارش مشکل داشته است؟
تاسعا: همان‌طور که گفتید پیغمبر براساس خدا عمل می کند، حالا چرا خدا یک جانشینی را انتخاب و نصب نکرد؟ آیا خدا هم علم غیب ندارد و نمی‌تواند یک شخصی را گزینش کند که چنین شخصی بهترین و برترین امت باشد؟ و بتواند بر سنت رسول خدا عمل کند؟ اما از دیدگاه شما،مردم توانستند کسی را انتخاب کنند که بر این سنت عمل کنند و پیرو رسول خدا باشد، اما خدا نمی‌تواند‍!؟ آیا این کفر مطلق هست یا نه؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • ۱۰۳۱ نمایش
  • سید عباس سیدی

نظرات (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.
تمدن بدلی bornos.blog.ir
پاسخ:
ممنون از شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی