منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سلام علیکم

ان شا الله به حول قوه الهی و به مدد مولایمان سیدنا علی بن ابی طالب، صاعقه های سنگینی در این سایت بر رئوس وهابیت خواهیم زد

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی


سوال کمر شکن هاشم زهی از شیعیان: 
آیه ایی است که آقای هاشم زهی مجری شبکه وهابی کلمه -با ترجمه فولادوند-چند روزی است بیان می کند که:   
وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن یَدْعُو مِن دُونِ اللَّـهِ مَن لَّا یَسْتَجِیبُ لَهُ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ .احقاف 5 
ترجمه فولادوند: و کیست گمراه‌تر از آن کس که به جاى خدا کسى را مى‌خواند که تا روز قیامت او را پاسخ نمى‌دهد، و آنها از دعایشان بى‌خبرند؟ 
سوال هاشمی این است که: آیا شیعه که یاعلی می گوید، آیا علی؛الله است یا من دون الله است؟هاشمی می گوید:بحث عبادت کردن نیست؛بحث صدا زدن است چون در آیه امده:«یدعو» آمده یعنی:صدا زدن به فریاد خواندن. 
پاسخ: 
1.زمانی که اصحاب در جنگ احد-مانند بزکوهی- فرار کردند و به قول آقای هاشمی،از کوه بالا می رفتند تا عارفانه به خدا برسند!! و پیامبر را در دست مشرکان تنها گذاشتند،آیه 153 آل عمران می فرماید:إِذْ تُصْعِدُونَ وَلَا تَلْوُونَ عَلَى أَحَدٍ وَالرَّ‌سُولُ یَدْعُوکُمْ فِی أُخْرَ‌اکُمْ . .آل عمران 153 
[یاد کنید] هنگامى را که در حال گریز [از کوه‌] بالا مى‌رفتید و به هیچ کس توجه نمى‌کردید؛ و پیامبر،از پشت سرتان،شما را به فریاد مى‌خواند... 
خب در این آیه هم مانند آیه مورد ادعای هاشم زهی یدعو آمده است یعنی:پیامبر (ص) ؛اصحاب را صدا می‌زد! به فریاد می خواند ! «یدعوکم» 
 
سوال ما از آقای هاشم زهی: 
اصحاب،الله بودند یا من دون الله بودند؟اگر الله بودند که حساب تان پاک است و اگر صحابه من دون الله هستند،چرا پیامبر ،من دون الله را به فریاد خوانده؟آیا پیامبر گمراه تر است؟ 
در این آیه پیامبر(ص) غیرخدا را به فریاد خوانده است،آیا پیامبر مشرک شده؟ ترجمه آیه 5 سوره احقاف طبق ادعای آقای هاشم زهی چنین می شود:و کیست گمراه‌تر از پیامبر که به جاى خدا کس دیگری-من دون الله- را به فریاد مى‌خواند!!  
ابن کثیر سلفی در تفسیرش ،ج13، ص7 موسسه قرطبه در تفسیر این آیه می گوید:وقوله: { وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّنْ یَدْعُو مِنْ دُونِ اللَّهِ مَنْ لا یَسْتَجِیبُ لَهُ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ وَهُمْ عَنْ دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ } أی: لا أضل ممن یدعو أصناما...در تفسیر ممن یدعو من دون الله می گوید:یعنی چه کسی است گمراه تر از کسانی که بت ها را به فریاد می خواندند!اما شما با بی شرمی تمام، این آیه را به شیعیان و به پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام) ربط می دهید.شما بهتر می فهمید یا ابن کثیر؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۰۹
  • ۱۲۴۸ نمایش
  • سید عباس سیدی

نظرات (۱)

  • اهل منطق و حقیقت
  • آقا گور پدر پدر پدر سگ هرچی وهابی و اهل سنت باشد  بلا نسبت شما عزیزان. اصن گور پدر آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بی شرف و هرچی منافقه .

    ا

    من خودم بچه هیتی و مذهبی شیعه زاده بوده ام .

    باهاتون چند تا حرف حساب دارم .

    ما طلارو  اگه به دهن سگ افتاد (این حیوان بیچاره که اینقدر مغضوب دین مبین اسلام شده ) آنرا آب بکش و استفاده کن.

    خب اون وهابی ننه مرده  راست میگه به والله.

    هیچ یک از بزرگان دین  حتی خود حضرت وحمد ص که مادون ایشون از جمله اهل بیت و  به پایین  یک تار موی ایشون هم به حساب نمیان مگه کی بود ؟  انسانی بود معمولی ، مریض می شد ،  محدودیت داشت 1000 بلا سرش در میاوردن و اگر پیروانش یاریش نمی کردن بسیار هم آسیب پذیر بود.

    اون حضرت در 63 سالگی مریض شد ( به روایت شیعه مسمومش کردن )  در مقابل این موضوعات ناتوان بود ولی مرد حق بود و به خاطر همین ها هم بزرگ شد .

     

    اونزمان کاری ازدستش بر نمی اومد ، حالا بعد 1400 سال که دیگه پودر ایشون هم نمونده از ایشون توقع کرامت ، یاری  ، عون و کمک و امدا غیبی دارین.

    این حرفها پدر جان جز جهالت و سفاحت و البته بابدبینی از روی خباثت  از افهاء کسانی بیرون می آید که بخواهند با این اعتقادت توهم امیز برای خودشان منافعی ایجاد کنن .

    اونکه  پیغمبر خدا بود حال انکه مادون ایشون که اصن عددی نیستند در مقابلش.

    پس این افکار جهالت آمیز علمای ما شیعه جز تباهی و دروغ و جعلیات و خرافات و ادبار هیچ چیزی نیست. به وااله والعظیم که همش چرنده.

    فقط موضوع سر دریافت این وجوهات و پول های مفته وگرنه ما می دونیم که وشما هم می دونید.

     

    شما رو به یک مباهله دعوت می کنم. به والله .

    تمام بزرگان دین شیعه  ( کاری به اهل سنت ندارم چون ادعایی ندارن ) همه و همه با دلسوختگان دین و اهالی کرامت و همه ی کتب ادعیه  و اذکار  بیایین نمگم منو پودر کنین که ادعای مسخره ایست ، فقط یک کار بسیار بسیار ساده تر ازون ، یک تار مو جلو دوربین های زنده روی سرمن سبز کنین . به والله العظیم که چرند می گین و تا آخر دنیا این مباهله پا برجاست.

    حتی از امام عصر هم دعوت کنید.  اگر اهل منطقید دستانتان را می بوسم.

     

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی