منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سلام علیکم

ان شا الله به حول قوه الهی و به مدد مولایمان سیدنا علی بن ابی طالب، صاعقه های سنگینی در این سایت بر رئوس وهابیت خواهیم زد

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

سحر عایشه توسط ابوبکر

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ


ابوبکر دخترش عایشه را سحر می کند! 
در منابع اهل سنت روایت جالبی است که پیشنهاد می‌کنم مطالعه آن‌را از دست ندهید. 
روایت مذکور پیرامون درخواست شفا جناب ابوبکر و عمر از تورات و انجیل! می باشد. 
امیدوارم در فضایی منطقی و به دور از تعصب مطالعه نمایید: 
در روایات اهل سنت چنین آمده است: 

ابوبکر بر عایشه وارد می شود و این در حالی بوده که عایشه مریض بوده و درد می کشیده است و یک زن یهودی او را آرام (طلسم) می کرد. ابوبکر گفت او را با کتاب خدا آرام(طلسم) کن .
عن یحیى بن سعید عن عمرة عن عائشة قالت (دخل أبو بکر(رضی الله عنه) علیها وعندها یهودیة ترقیها فقال ارقیها بکتاب الله عز وجل ( 
المجموع – محیى الدین النووی – ج ۹ – ص ۶۵- دارالفکر. 
السنن الکبرى – البیهقی – ج ۹ – ص ۳۴۹- دارالفکر. 
کتاب الأم – الإمام الشافعی – ج ۷ – ص ۲۴۱- دارالفکر. 
کتاب الموطأ – الإمام مالک – ج ۲ – ص ۹۴۳- دار إحیاء التراث العربی. 
المصنف – ابن أبی شیبة الکوفی – ج ۵ – ص ۴۴۴- درالفکر .
صحیح ابن حبان – ابن حبان – ج ۱۳ – ص ۴۶۴- مؤسسة الرسالة. 
معرفة السنن والآثار – البیهقی – ج ۷ – ص ۲۸۲- دار الکتب العلمیة .
الاستذکار – ابن عبد البر – ج ۸ – ص ۴۱۱- دار الکتب العلمیة. 
کنز العمال – المتقی الهندی – ج ۱۰ – ص ۱۰۰- موسسه الرساله. 
دوستان اهل سنت اسناد روایت مذکور صحیح است. لطفا بهانه ضعف اسناد را نفرمایید: 
وروى البیهقی باسناده الصحیح. 
المجموع – محیى الدین النووی – ج ۹ – ص ۶۵- دارالفکر. 
حال اینجا عملا دو مطلب پیش می آید: 
الف: زن یهودیه و عملش: 
در کتابهای المنجد و لغت «الرقیه» را طلسم و سحر معنا کرده اند. مگر طلسم و سحر حرام نبوده است؟ 
اصلا می گوییم طلسم و سحر نبوده است، بلکه این زن مستجاب الدعوه بوده است و برای آرام و خوب شدن عایشه دعا می‌کرده است؛چگونه یک زن یهودی مستجاب الدعوه می شود؟ 
ب: جناب ابوبکر و کتاب الله:
برای هر مخاطب اهل تحقیقی اولین سوالی که از مطالعه متن ذیل به دست می آید، اینکه کتاب الله در کلام جناب ابوبکر یعنی چه کتابی؟ 
در متون کتب بزرگ اهل سنت به این سوال جواب داده شده است: 

فقال أبو بکر : إرقیها بکتاب الله ، یعنی بالتوراة والإنجیل. 
کتاب الله = تورات و انجیل. 
عمدة القاری – العینی – ج ۲۱ – ص ۲۶۲- دار إحیاء التراث العربی.
خب حالا یک سوال پیش می آید؟ 
چرا شخصی که طبق ادعای عزیزان اهل سنت خلیفه رسول الله است،برای شفا دادن و آرام شدن دخترش از تورات و انجیل کمک می‌گیرد؟ 
زمانی که خلیفه مسلمین خود چنین باشد، چه توقعی دارد که مسلمین تورات و انجیل را بر قرآن برتری ندهند؟ 

به دو جهت می توان به این جریان نگاه کرد: 
1. ابوبکر نیز علاقه ای به دختر خود یعنی عایشه نداشته و به دنبال حذف و محو کردن او بوده است. 
2.ابوبکر به دنبال کسب سلامتی و درمان دختر خود از درد و مرض وارد شده است. 
اگر بگوییم مورد دوم درست است، چرا ابوبکر به دستورات قران عمل ننموده؟ زیرا خداوند می فرماید: «ادعونی استجب لکم» و یا «الا بذکر الله تطمئن القلوب»، خوب اگر ابوبکر معرفت به قران دارد چرا قران را کنار گذاشته و متوسل به کتاب ادیان های دیگر شده؟ 
اگر بگویم گزینه اول غلط است، باید مسئله فرار ابوبکر از رهنود های قرانی را حل نماییم. زیرا کسی که برای درمان دخترش بخواهد تلاش کند، هرگز خلاف قران عمل نمی کند. در نتیجه ناگزیر گزینه اول درست است. یعنی حتی ابوبکر نیز هیچ تعصب و علاقه ای نسبت به دخترش نداشته است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۲۱
  • ۶۷۶ نمایش
  • سید عباس سیدی

سحر-عایشه-توسط-ابوبکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی