مناقشات بر مسائل مردان غریبه از نظر وهابیون در منزل عایشه:
اولا: باید به این وهابی بگویم وقتی خانه عایشه 2 در 2 است دیگر اتاق و خانه فرقش چه میباشد؟
خب ،در هر دو صورت مرد غریبه پیش مادرتان محتلم شده، به این جماعت بیسواد توصیه میکنم یک دور بخاری را بخوانند و ببیند چقدر اوضاعشان خراب است.
در بخاری و مسلم صحیح ترین کتاب نزد این جماعت امده است.
حَدَّثَنَا إِسْمَاعِیلُ، قَالَ: حَدَّثَنِی مَالِکٌ، عَنْ أَبِی النَّضْرِ مَوْلَى عُمَرَ بْنِ عُبَیْدِ اللَّهِ، عَنْ أَبِی سَلَمَةَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ عَائِشَةَ زَوْجِ النَّبِیِّ (صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ)، أَنَّهَا قَالَتْ: «کُنْتُ أَنَامُ بَیْنَ یَدَیْ رَسُولِ اللَّهِ (صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ) وَ رِجْلاَیَ، فِی قِبْلَتِهِ فَإِذَا سَجَدَ غَمَزَنِی، فَقَبَضْتُ رِجْلَیَّ، فَإِذَا قَامَ بَسَطْتُهُمَا»، قَالَتْ: وَالبُیُوتُ یَوْمَئِذٍ لَیْسَ فِیهَا مَصَابِیحُ.
در حالی که رسول خدا به سوی قبله به نماز ایستاده بود، من در مقابل حضرت خوابیده بودم؛ وقتی پیامبر سجده می کرد پاهای من را نیشگون می گرفت و من پاهایم را جمع کرده و تا حضرت بر می خاست دوباره پاهایم را دراز می کردم.
صحیح البخاری ، ج 1، ص 150،حدیث 375.
صحیح مسلم، ج 1، ص 367، حدیث 512 .
این هم اندازه خانه عایشه:
فکر کنم این جماعت این خانه را با هتل اشتباه گرفتند که هر مهمان در یک اتاق بوده و عایشه هم در اتاقی دیگر!
و برای صاعقه ای حیدری این روایت را هم میگذارم تا دیگر تنشان به خارش نیوفتد که مسائل جنسی عایشه را مطرح کنند که ما اماده خارش این افراد هستیم و کوتاهی نمیکنیم.
371- حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ عُمَرَ، عَنْ شُعْبَةَ، عَنِ الْحَکَمِ، عَنْ إِبْرَاهِیمَ، عَنْ هَمَّامِ بْنِ الْحَارِثِ أَنَّهُ کَانَ عِنْدَ عَائِشَةَ (رَضِیَ اللَّهُ عَنْهَا) فَاحْتَلَمَ، فَأَبْصَرَتْهُ جَارِیَةٌ لِعَائِشَةَ وَهُوَ یَغْسِلُ أَثَرَ الْجَنَابَةِ مِنْ ثَوْبِهِ، أَوْ یَغْسِلُ ثَوْبَهُ، فَ أَخْبَرَتْ عَائِشَةَ فَقَالَتْ: «لَقَدْ رَأَیْتُنِی وَأَنَا أَفْرُکُهُ مِنْ ثَوْبِ رَسُولِ اللَّهِ (صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ).» قَالَ أَبُو دَاوُدَ: رَوَاهُ الْأَعْمَشُ کَمَا رَوَاهُ الْحَکَمُ.
از همام بن حرث نقل شده است که او در نزد عایشه بود که محتلم شد؛ پس کنیزى او را دید که اثر جنابت را از لباسش مىشوید...
صحیح مسلم،جلد 4، صفحه 293،حدیث442.
سنن ابی داوود،جلد4،صفحه371، حدیث316.
حال میخواهم به این جاهل ها کمی ادبیات عرب اموزش دهم.
اول باید به این جاهل بیسواد بگویم «عندها» در روایت امده، «عند» به معنی نهایت نزدیکی است، اما ما میدانیم بیسواد تر از این حرف ها هستند که بتوانند این را درک کنند.چون اصلا عربی بلد نیستند. از یک فرهنگ لغت معنی عند را می اوریم.
در کتاب لسان العرب معنی عند امده است: نهایاتِ القُربِ: عند: به معنی نهایت نزدیکی میباشد.
لسان العرب،جلد2 ،صفحه 209.
تصاویر کتاب روایت مورد نظر: